Оплата і доставка
Оплачуйте товар так, як зручно вам!
Оплата картою на сайті - WayForPay
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Оплата карткою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
*Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
Безготівковий розрахунок
Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:
- При оформленні замовлення, виберіть спосіб оплати - "Замовлення по телефону".
- Після оформлення замовлення, менеджер магазину у месенджери або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.
Оплата при отриманні
Оплата при отриманні товару в сервісі доставки «Нова пошта». При оформленні замовлення, виберіть спосіб оплати - "Замовлення по телефону".
Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.
Нова Пошта
- Терміни доставки до відділення «Нова Пошта» 3 - 5 дні.
- Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення у месенджери з номером експрес-накладної.
- Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта».
- В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність перед оплатою у відділенні «Нова пошта».
Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару. Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.
Відправлення здійснюється з різних складів по всій Україні, в найвіддаленіші куточки нашої країни терміни доставки можуть бути більше.